Jak se vyhnout ztrátě rovnováhy mezi pracovním a soukromým životem: Expert Google dal 3 tipy

Expert Google na produktivitu sdílí tajemství, jak optimalizovat svůj čas.

Jak neztratit rovnováhu mezi prací a osobním životem / foto ua.depositphotos.ua

Výkonná poradkyně společnosti Google pro produktivitu Laura Mae Martin poskytla tipy, jak udržet rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem. Informuje o tom CNBC.

Podle odborníka byste neměli upřednostňovat více než tři věci najednou:

„Váš čas je omezený, takže výběr pouze tří věcí, na které se zaměříte, vás nutí přijít na to, na čem vám skutečně záleží.“

Martin doporučuje každé tři měsíce přezkoumat své tři klíčové priority v životě a výběr by měl být založen na kompromisu.

Přečtěte si také:

„Pokud například plánujete s rodinou výlet na běžkách nebo jste se v práci pustili do velkého nového projektu, zaměřte se na tyto aspekty svého života a ostatní dejte na lopatky,“ říká odborník.

Zde jsou tři techniky, které navrhuje ke zlepšení vašeho pracovního postupu.

1. Označte si kalendář

Je důležité určit své priority a vyhodnotit, zda vaše činy tyto záměry odrážejí. Martin si vytiskne kalendáře za poslední tři týdny a vezme si zvýrazňovač.

Toto cvičení vás podle odborníka konfrontuje s chvílemi, kdy možná trávíte příliš mnoho času méně důležitými cíli, a vybízí vás, abyste si svůj kalendář utvářeli podle svých potřeb. To vám dává větší jistotu říci ne závazkům, na které nemáte čas.

Přečtěte si také:

2. Vyhraďte si den bez jakýchkoli plánů.

Aby Martin pomohl lidem vytvořit si každodenní rutinu, která jim umožní realizovat své cíle, nabízí tento hypotetický scénář: „Pokud byste měli zítra celý den bez přestávek a povinností a potřebovali byste dokončit tyto tři typy úkolů, jak byste rozdělili oni?“

Můžete okamžitě přemýšlet o denní době, kdy jste nejproduktivnější, ale odpověď na tuto otázku „začít a opakovat je ten nejlepší způsob“. Věnujte týden určitým aktivitám v určitou dobu a poté to následující týden změňte, abyste viděli, co vám nejlépe vyhovuje:

„Zůstat u toho, protože to je to, co jste vždy dělali nebo co jste slyšeli lidi dělat, nikdy není způsob, jak najít sladkou tečku,“ řekla.

Martin také doporučuje vést si deník, abyste si poznamenali, když se cítíte „v pásmu“. Postupem času můžete svůj deník používat k pozorování vzorců, které odhalují podmínky, které vám umožňují podávat optimální výkon.

Přečtěte si také:

3. Přeskočte přípravu.

Když s úkolem otálíte, může to být proto, že jste si k jeho dokončení vybrali špatný čas. Ale je také možné, že prostě nemáte chuť začít, říká Martin. A radí v takových případech zkusit další mentální cvičení: představte si, že máte asistenta, a zeptejte se sami sebe, co byste chtěli, aby vám řekl, abyste mohli začít:

„Náš mozek má opravdu rád připravené prostředí.“

Chcete-li například v práci začít vytvářet prezentaci, můžete začít otevřením souboru a zadáním jeho názvu.

„Když si pak sednu ke svému stolu s již otevřenou prezentací s celým jménem, ​​mám mnohem větší šanci, že ji zprovozním,“ řekl odborník.

Odborná rada

Expertka Rosalyn Danielsová nám řekla, jaký roztok použít k čištění vnějšku chladničky. Vše, co potřebujete, je papírový ručník a trochu olivového oleje, aby vaše lednička nebo trouba zůstala zářivě čistá, říká.

Share to friends
Rating
( No ratings yet )
Wellness Way Česká republika

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: