Site icon Wellness Way Česká republika

Může vést k vážným škodám: odborník varuje před běžnou mylnou představou o údržbě auta

Zvuky vycházející z pásů pod kapotou jsou podle odborníka známkou toho, že je potřeba je vyměnit.

Grant doporučuje nepokoušet se opravovat pískající řemeny pomocí odmašťovačů, jako je WD40 / UNIAN collage, photo ua.depositphotos.com, YouTube ScottishCarClan

Populární automobilový blogger Craig Grant z YouTube kanálu Scottish Car Clan varoval řidiče před běžnou chybou při údržbě, která by mohla vést k nákladným opravám.

Důrazně jim doporučuje, aby se nepokoušeli opravit pískající řemeny pomocí odmašťovačů, jako je WD40, píše Daily Express.

„Tuto chybu dělá spousta lidí, nebuďte jedním z nich. Na pískající pásy stříká odmašťovač nebo cokoli jiného. Pokud pás skřípe, je potřeba ho vyměnit, protože pravděpodobně prokluzuje a tím se problém jen zhorší “ poradil On.

Stojí za zmínku, že obvykle na starších autech pás při startování motoru nebo zvyšování rychlosti skřípe. To znamená, že je uvolněný nebo že je problém s jednou ze součástí vozidla.

Nástřik odmašťovače na pás podle odborníka nejspíš způsobí znehodnocení pryžové složky.

„Pokud je pryžový řemen v autě vystaven příliš velkému množství odmašťovadel nebo jiných kapalin na bázi ropy, mohou prasknout a způsobit, že kritické součásti přestanou fungovat, nebo v případě rozvodového řemene způsobit úplné selhání motoru,“ vysvětlil. .

Podle Granta jsou zvuky vycházející z pásů pod kapotou známkou toho, že je třeba je vyměnit, nebo že selhal komponent poháněný pásem.

„Buď máte problém s řemenem a je třeba jej vyměnit, nebo je problém s jedním ze zařízení, které řemen pohání, a ten je také potřeba opravit Nikdy nestříkejte tyto věci na pískající řemeny!“ .

Rady od automobilových odborníků

Scotty Kilmer, který je mechanikem více než 50 let, navrhl řidičům, aby se nebáli motor každou chvíli vytočit do otáček a řekl, že mnoho moderních motorů je navrženo tak, aby zvládaly vysoké rychlosti.

Zatímco řidičům se obvykle doporučuje řadit při nízkých otáčkách, kde je to možné, aby se zlepšila spotřeba paliva a snížily emise, Scotty poznamenal, že jsou chvíle, kdy může být agresivnější jízda prospěšná.

Exit mobile version